Reklama

merkur-revue.eu

Tradice české známkové tvorby

Tradice české známkové tvorby
  • Číslo Pofis: 243
  • Nominální hodnota: 5,40 Kč
  • Barva: vícebarevná
  •    5,50
  •    -
  •    2,50


Další doplňující informace:
Návrh: B. Housa Způsob tisku: OTr+HT
Rytec: B. Housa Zoubkování: RZ 11 1/4 : 11 3/4
    Náklad: 2 670 000
  

Seznam známek v tomto ročníku

Články z magazínu Infofila.cz

Vážení čtenáři, i když od vydání Košického aršíku uběhlo v červnu 2005 již šedesát let, je stále předmětem zájmu studijních sběratelů.
Magazín Infofila.cz spustil službu, kterou jsme pojmenovali výstižně jako Chyběnka. Tato služba je zaměřena pro sběratele poštovních známek, kteří si vedou tzv. chyběnku.
Balíky z reklamní kampaně České pošty, s.p. držící vlajku a směrovky s nápisy Balík do ruky, Balík na poštu
ZUŠ Mladá Boleslav pořádá výstavu výtvarných prací svých žáků na téma návrhu poštovních známek.
Na Eshop.infofila.cz nabízíme - bílé a černé hawidky na váhu i kusové balení. Výhodné ceny!