Reklama

merkur-revue.eu

Komentáře ke článku


Zpravodaj 2/2004: Rytec Fajt obhájil v 11. anketě o nejkrásnější českou známku loňské prvenství

Překvapení se opět nekonalo – přepisy dvou klasických českých obrazů se sbírek pražské Národní galerie obsadily v anketě České pošty, deníku Právo a časopisů Filatelie a Poštovní kurýr s výraznou převahou dvě nejvyšší příčky žebříčku.
Myšlenka573
Vložen: 26. 09. 2004 - 17:54:31Odpovědět
o nejkrásnější známku nebude až tak sporu, ale co takhle udělit např. cenu gumového rydla. Jako osobitý projev názoru: Tudy cesta nevede.. s pozdravem Pavel Lukavský Ps.: Všem oceněným gratuluji.
RE: Myšlenka574
Vložen: 26. 09. 2004 - 19:13:23Odpovědět
Dle mého názoru naznačuje tuto cenu poslední místo v anketě. Tato anketa má svá pravidla a je dobré je resepktovat. O novou propracovanější anketu se pokouší letos poprvé Merkur Revue, uvidíme, jaké výsledky donese. Autora současně tímto prosím, aby nominoval na jeho cenu gumového rydla známku dle svého cítění, když tuto problematiku nakousl. Díky.
RE: Myšlenka575
Vložen: 26. 09. 2004 - 19:31:00Odpovědět
Což takhle ještě myšlenku ankety Merkur-Revue a členů Společnosti rozvinout dát mu například hezký název Česká Holubice. Rádi bychom tuto anketu, kterou pořádate prvním rokem mediálně podpořili na Infofila.cz a v Mladém sběrateli. Určitě něco domluvíme, ale tato anketa z Filatelie atd. je opravdu až moc jednoduchá a podle mého názoru málo prestižní, protože jde jen o jedno najít tu nej. Chce to jí prostě více rozvinout co myslíte?
- Zdeněk Jindra
RE: Myšlenka, a jiné důvody ..579
Vložen: 30. 09. 2004 - 01:37:39Odpovědět
Svůj názor jsem nevyřkl ne proto, že bych si nevážil práce jiných, ale právě naopak. Není však možné tvrdit, to co dostane nejméně hlasů je relativně nejhorší, pouze to znamená, že To dostalo nejméně hlasů, ještě dále, jestliže příští rok bude v anketě letošní velikonoční známka kdesi na konci peletonu (říkám jí Rodina, nikdo ji neodpáře originalitu a grafickou čistotu návrhu. Včera jsem si prohlížel naše výplatní známky roku 1993 a s úžasem jsem zistil jejich přitažlivost (zvláštní že). Jedna věc je vydat "pár" aršíků pro zahřátí dušičky 50-ti tisíc podobně střelených nadšenců a něco jiného jsou desetimilionové náklady výplatních známek ala "zelený Raul". (omlouvám se V. H.) Ještě drobnost, " ..mysli si co chceš, jen nás tím neotravuj .." no, neví co na to říct. s pozdravem Pavel Lukavský

Přidat komentář