Nabídka našeho eshopu
Zásobník na známky Leuchtturm - BASIC S64 - A4 - 64 stran - černé listy
Doporučená prodejní cena je 44,95 € což je 1123,00 Kč
- Cena: 890 Kč
Patnáct let pravidelného provozu německých rychlovlaků ICE
Roku 1985 oslavovalo Německo 150 let vzniku železnice. Téhož roku dodal tamní průmysl prototyp elektrické motorové jednotky, původně označený jako InterCity Experimental, používající zkratku ICE.
Výroba první šedesátikusové série jednotek ICE 1 řady 401 s jedenácti vloženými vozy byla zahájena roku 1990. Měly nejvyšší dovolenou rychlost 280 km/h a zkratka v jejich názvu už měla částečně jiný význam – šlo o vlaky InterCityExpress. Německá spolková pošta vydala ke startu vysokorychlostní dopravy Německých spolkových drah známku 60 Pf (porto na dopisnice) a dvě razítka prvního dne vydání v Bonnu a Berlíně.
Razítka prvního dne vydání na známce ke startu vysokorychlostní dopravy Německých spolkových drah
Od změny jízdního řádu 2. června 1991 vstoupil systém vlaků ICE do rutinního provozu. V hodinových intervalech z Hamburku přes Frankfurt do Mnichova.
Výroba první šedesátikusové série jednotek ICE 1 řady 401 s jedenácti vloženými vozy byla zahájena roku 1990. Měly nejvyšší dovolenou rychlost 280 km/h a zkratka v jejich názvu už měla částečně jiný význam – šlo o vlaky InterCityExpress. Německá spolková pošta vydala ke startu vysokorychlostní dopravy Německých spolkových drah známku 60 Pf (porto na dopisnice) a dvě razítka prvního dne vydání v Bonnu a Berlíně.
Razítka prvního dne vydání na známce ke startu vysokorychlostní dopravy Německých spolkových drah
Od změny jízdního řádu 2. června 1991 vstoupil systém vlaků ICE do rutinního provozu. V hodinových intervalech z Hamburku přes Frankfurt do Mnichova.
Autor: Adolf Kuchyňka | 2. 11. 2006
Komentáře
Nejsou žádné komentáře
Nabídka našeho eshopu
Zásobník na poštovní známky - 60 stran - bílé listy - SAFE retro potisk - č. 101
- Cena: 935 Kč
Zasklený komplet Československo 1918-39 + 1x desky+1x archivní box
- Cena: 3545 Kč
Servis článku